søndag den 7. juli 2013

goodbye

Det er sidste dag. Ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

lørdag den 6. juli 2013

wuuuu

Det er 22 grader, og Metallica spiller i aften. Er så hamrende glad.

fredag den 5. juli 2013

vinnie who

Det var så sindsygt fedt. Det var på orange scene, og jeg var i pitten og alt muligt. Alle var glade og i festhumør, og ikke en person stod stille, alle dansede. Specielt mig. Mine fødder gør så ondt i dag, men det var det værd. Det var alt for fedt.

det' for vildt

Min kæreste henter indisk morgenmad til mig, mmm. 3 timer til Marie Key, og kun 8 timer tilbage før mit yndlingsband Of Monsters And Men spiller på Arena. Og i morgen spiller fucking Metallica. Elsker livet.

torsdag den 4. juli 2013

orange feeling

Skal ind og se Vinnie Who på Orange senere. Nabocampens mega høje anlæg er endelig dødt. Jeg har købt et par roskilde-converse. Jeg har semi-lækkert hår, og mit daglige bad er reduceret til lidt deo i armhulen. Jeg har levet af dåsemad i fem dage. Jeg har oplevet mit første moshpit, og danset til mine fødder gjorde ondt. Og fuck hvor skal jeg høre meget lækker musik over de næste dage.
This is the orange feeling.

tirsdag den 2. juli 2013

bare fuck

Har så vanvittige tømmermænd. Har aldrig haft det så elendigt før. Og nabocampen er overbevist om at det er nu de skal spille fucking høj musik. Arghftkceu.

mandag den 1. juli 2013

festival

Det er tredje dag, og jeg har stadig lækkert hår.