Det er sidste dag. Ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.
søndag den 7. juli 2013
goodbye
lørdag den 6. juli 2013
wuuuu
Det er 22 grader, og Metallica spiller i aften. Er så hamrende glad.
Etiketter:
godt humør?,
musik,
roskilde festival
fredag den 5. juli 2013
vinnie who
det' for vildt
Min kæreste henter indisk morgenmad til mig, mmm. 3 timer til Marie Key, og kun 8 timer tilbage før mit yndlingsband Of Monsters And Men spiller på Arena. Og i morgen spiller fucking Metallica. Elsker livet.
Etiketter:
fuck,
godt humør?,
musik,
roskilde festival
torsdag den 4. juli 2013
orange feeling
Skal ind og se Vinnie Who på Orange senere. Nabocampens mega høje anlæg er endelig dødt. Jeg har købt et par roskilde-converse. Jeg har semi-lækkert hår, og mit daglige bad er reduceret til lidt deo i armhulen. Jeg har levet af dåsemad i fem dage. Jeg har oplevet mit første moshpit, og danset til mine fødder gjorde ondt. Og fuck hvor skal jeg høre meget lækker musik over de næste dage.
This is the orange feeling.
Etiketter:
godt humør?,
musik,
roskilde festival,
tankebaner
tirsdag den 2. juli 2013
bare fuck
Har så vanvittige tømmermænd. Har aldrig haft det så elendigt før. Og nabocampen er overbevist om at det er nu de skal spille fucking høj musik. Arghftkceu.
Etiketter:
fuck,
lorteverden,
roskilde festival
mandag den 1. juli 2013
festival
Det er tredje dag, og jeg har stadig lækkert hår.
Abonner på:
Opslag (Atom)