torsdag den 25. april 2013

jeg hader...


Formspring.
  • Folk der laver lorte jokes om livstruende sygdomme, som aids og kræft.
  • Racistiske lorteunger der tror de skal fortælle alle andre hvor de hører til.
  • Hjernedøde høns der skriver "høj, langt platinblond hår, blå øjne, 80D, herre skinny, go/nogo?:)"
  • 13årige snotdumme tøser der flasher deres klamme cutting-sår for opmærksomhed.
  • "Hot or not?:)" spam med virkelig grimme og kiksede mennesker.
  • Spassere der beder mig om at poste billeder af mine patter.
  • Små børn med en iQ på 80, der tror på fucking alt de læser.
  • Folk der spørger om alt de gør er klamt eller mærkeligt.
  • Fucking spammere der tror de ejer hele verden, og kan få alle piger de peger på.
  • Folk der spørger om de er normale fordi de gør dit og dat.
  • Forfærdelige 12årige drenge der aldrig får fisse, der skriver at kvinder bare skal kneppes.
  • Folk der stiller provokerende spørgsmål om dyresex, pædofili, osv.
  • Komplette idioter der spørger om man ikke også synes menstruationssmerter er overvurderet.
  • Fucking pisunger der laver jokes om kvindeundertrykkelse.
  • Uvidende snothvalpe der tror de ved alt om politik og hash.
  • Opmærksomhedskrævende pigebørn der skriver "altså, jeg er vildt smuk og har fed stil osv., men drengene kigger efter mig på gaden, er det fordi jeg er grim?:)"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar