mandag den 12. august 2013

du fucking godeste

Ikke nok med at jeg skulle tidligt op og til tandlægen, hvilket jeg fucking hader, så skulle jeg oven i købet have lakeret tænder, hvilket tager en fucking evighed, og smager sindsygt klamt (jeg skærer tænder i søvne, så alternativet er natbøjle/bideskinne, nej fucking tak). Jeg skal også til tandlæge på fucking onsdag, for at få skiftet tråden bag på mine tænder, og det tager TO fucking TIMER, okay. To timer af mit liv i en fucking tandlægestol, med folk der rager rundt i min mund, og bruger min pande som fucking lænestol til deres bryster. Jeg hader fucking tandlæger, lad mig nu være. Please.

2 kommentarer:

  1. Heldigvis for dig, betaler du ike selv for det endnu. Først dér bliver det rigtig irriterende, når bare at du træder indenfor og sætter dig i stolen koster 150 kr

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, og om jeg gider. Det kan sgu ikke passe at jeg skal betale for at folk rager rundt i min mund og overskrider min comfortzone med deres vamle bryster.

      Slet