torsdag den 26. december 2013

jeg hader jer

Nu siger jeg det altså: Jeg fucking hader folk der sender mig smser efter klokken 22. Jo, klart, jeg sover sjældent der, men jeg gider virkelig ikke sidde med min mobil i den ene hånd og min computer i den anden. Og hvis jeg endelig er gået tidligt i seng, og jeg får en sms mens jeg sover..jeg sværger, jeg kunne slå nogen ihjel. Det er fandme sjældent jeg gider skrive smser, særligt om aftenen, og hvis jeg gør, så skal jeg sgu nok skrive. Og hvis jeg ikke svare på facebook, så er det nok fordi jeg ikke er i humør til at chit-chatte, du behøver sgu ikke også sende mig en sms for at bekræfte at jeg ikke svarer.

Nogen gange ville jeg ønske at der ikke fandtes noget der hed 'sms'. Det er fandme djævelens værk.

1 kommentar:

  1. For jeg savner
    dig
    dybt inde mig
    der hvor ingen ser
    er hullet
    gabende stort
    et sort hul
    der æder min hverdag
    lidt for lidt
    får det ingen ende

    SvarSlet