tirsdag den 23. december 2014

sidste julegave - undskyld postmand per

Jeg har lige modtaget en pakke fra en super flot mand fra Post Danmark. "Det er jo super!" tænker I nok, fejlagtigt. Jeg vågner idet han banker på døren, river et tilfældigt par bukser på, åbner iført et sæt tøj der på ingen måde passer sammen - og som jeg desuden har halvvejs sovet i - uden skyggen af en bh. Og det er pisse koldt udenfor. Udover det har jeg ligget med feber, så jeg ligner en døende i ansigtet, lugter som et vildsvin (specielt ud af munden), og mit hår har ikke været vasket i noget der ligner en uge. Prikken over i'et er de behårede armhuler og stemmen der lyder som om jeg har kæderøget i fem år. Ikke nok med det, så nyser jeg da også lige på hans lille maskine.

Jeg elsker jul og sygdom kombineret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar