mandag den 18. november 2013

kæreste søges

Ensom pige med kat søger sød fyr over 17. Du skal være klog, se godt ud, være ambitiøs og have drømme, vide hvad du vil med livet, og meget gerne være kreativ, hvis du synger og spiller guitar er det kun et plus. Du skal gerne have hår på brystet (bogstavelig talt), og have flotte øjne. Du skal være vild med mine digte, rose mig og købe ting til mig, og så skal du elske katte og hele tiden fortælle mig hvor smuk og god jeg er. Og så skal du have skæg og være sjov.
Nej, ved du hvad? Fuck det. Jeg er ligeglad, er du single så skriv. Vil bare have en kæreste.

10 kommentarer:

  1. Flytter du ikke lige til Ballerup? ^^

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Well jeg har et voldsomt blødt punkt for katte, men ærligt for mig opfylder jeg ikke mange af de andre kriterier!

      Slet
  3. Svar
    1. En så underholdende blog('s forfatter) fortjener smiger! ;D

      Slet
    2. men ak! verden er et grufuldt sted, hvor heldet sjælendt tilsmiler mig! og som min Anonyme fætter her påpejer, så fortjener en forfatter der både er, og ser sød ud, smiger og ros op til skyerne!

      Slet
  4. Ring til mig er lige den type du søger: 29913132
    - Johannes

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har skrevet nummeret til en pige ved navn Julie. xD
      http://www.degulesider.dk/query?what=wp&search_word=29913132

      Slet
  5. haha det er jo næsten mig ud over at jeg ikke er særlig sjov :D

    SvarSlet