søndag den 8. december 2013

spekulationer om fyren fra ryans

Jeg har faktisk bagt muffins i dag. Lavet noget, og spekuleret videre over hvad helvede jeg skal stille op med ham fyren jeg har stalket. Jeg har stadig ikke skrevet til ham, og ved ikke om jeg har lyst til det, men af en eller anden grund kan jeg ikke holde op med at tænke på ham. Hvad er det for noget? Og hvad fanden skal jeg gøre?

Overvejer lidt om jeg ikke bare skal skrive: "Jeg er kommet frem til, at jo længere jeg venter, jo mere mærkeligt er det, så here goes. Vi mødtes på Ryans natten til lørdag, kan du huske mig? Og ville du måske have lyst til at snuppe en kop kaffe en dag?"

Hm. Jeg vil gerne have det overstået, og jeg har ikke rigtig lyst, men jeg gider bare heller ikke gå og tænke på ham de næste to uger non-stop. Hvad skal jeg gøre?

Og ja, det var nogle ret gode muffins jeg fik bagt.

2 kommentarer: