lørdag den 15. marts 2014

teater must-see

Jeg var så heldig, som den teaterelev jeg er, at jeg fik lov til at være prøvepublikum på BOLBRONX, der har premiere på Nøregaards Teater den 22. marts. Og jeg vil ærligt sige, at det er noget af det smukkeste, fedeste, mest intense teater jeg nogensinde har oplevet. Det er bestemt noget, som jeg vil opfordre ALLE til at se. Jeg græd, og jeg blev så rørt - jeg var så bevæget af stykket, af det jeg lige havde oplevet, at jeg rystede bagefter. Verden udenfor forsvinder og bliver irrelevant, når du bliver suget ind i den lettere absurde teaterkoncert-verden, og du pludselig er ét med stykket, ét med musikken, og ét med Bolbro. Det er et vanvittigt gennemført stykke, med den mest inspirerende musik og scenografi - og så er det bare så fandens livsbekræftende. Det koster kun 40 kroner, og det er helt sikkert pengene værd!

2 kommentarer:

  1. Var du ude i nærheden af mig, uden at aflægge et visit? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej kære, Nøregaards Teater ligger lige ved Momentum i Odense. <3

      Slet