lørdag den 29. marts 2014

migræne-musik

Jeg har latterligt ondt i hovedet i dag. Det har jeg ofte, og det er faktisk et stort problem, eftersom jeg altid hører musik, når jeg altså ikke er social eller sover, og jeg bliver decideret irritabel når jeg ikke kan høre musik. Da jeg begyndte at få ondt i hovedet ofte, for et års tid siden, måtte jeg altså finde en løsning - og løsningen er rolig og stille singer-songwriter. Normalt hører jeg indiepop eller rock, men det fungerer bare ikke til hovedpine, og selv om det var lettere irriterende i starten, så er jeg endt med at blive betydeligt glad for singer-songwriter. Fordi i dag er en hovedpine-dag, så vil jeg dele fem numre jeg hører lige for tiden, når jeg har hovedpine. De fjerner mit fokus fra smerten, får mig til at slappe af, og er generelt bare dejlige at lytte til.

Seagull - Saturday Sun

She Is Love - Parachute

I See Fire - Ed Sheeran

Halo (cover) - Ane Brun

Pine Trees - Jake Bugg

Og alle disse sange fungerer også ganske godt med tømmermænd - det vil jeg gerne skrive under på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar