onsdag den 23. september 2015

høj bølgegang

Af og til går bølgerne højt på internettet, specielt når man debatterer. Man kan komme til at gå ind i en debat man ikke burde gå ind i, på grund af ens følelsesmæssige tilknytning, og man kan blive ked af det, frustreret, vred og ligefrem rasende. Jeg har før meldt mig ud af en debatgruppe, fordi jeg simpelthen var klar til at sætte mig ned på gulvet, råbe og skrige og tudbrøle af frustration. Det er faktisk meget unormalt for mig. Jeg er meget sagligt anlagt, og lader sjældent mine følelser tage overhånd, men jeg har også en stor retfærdighedsfølelse fordi jeg er særligt sensitiv - og det kan godt være svært, når man befinder sig på internettet, hvor en stor del uretfærdighed ofte finder sted. Det er i hvert fald min oplevelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar