søndag den 25. august 2013

glæd jer (!!!)

I går var jeg til poetry slam og optræde, sådan set mest for sjov, og fordi jeg savnede det lidt, efter en hel sommerferie uden nogen slams. Jeg læste 'Hypokonder' og 'Ekko' i første runde, og på mirakuløs vis gik jeg videre til finalen, hvor jeg læste 'Giv slip', og kom på en andenplads. Ikke alene vandt jeg æren, og 250 kroner, jeg vandt sgu også en plads til Fynsmesterskaberne i Poetry Slam! Så glæd jer til december, hvor jeg fyrer den af til FM i Odense (måske Svendborg?), med svedige ord og lækker lyrik.

2 kommentarer:

  1. Amalie Fabricius-Steen25. august 2013 kl. 17.42

    Vil sygt gerne komme og se/støtte dig :D det er jo vildt sejt gjort allerede^^ knus Amalie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Glæder mig til at se dig :D

      Slet