fredag den 3. januar 2014

hospitalsindlæggelse

Jeg blev indlagt klokken 1 i nat på OUH, i isolation, med mistanke om meningitis. Mine læger skulle have store dragter på når de undersøgte mig, pga. smittefaren. Jeg fik lavet en masse undersøgelser, bl.a. fik jeg trukket noget væske ud fra rygsøjlen med en nål, og det kan jeg godt love jer for at I ikke har lyst til at prøve - det er nok det hårdeste jeg nogensinde har været igennem. Så fik vi svar på prøverne, og jeg har heldigvis ikke meningitis. Jeg har til gengæld infektion i blodet, eller sådan noget, så jeg får penicillin gennem et drop, og jeg har fået min egen enkeltmandsstue uden for isolation, hvor jeg har kunnet få lidt søvn. Jeg har lige fået morgenmad i form af kaffe og et rundstykke med ost. Nu er der snart stuegang, og så burde lægen kunne se at mine infektionstal er faldet, så jeg kan komme hjem i dag. Håber håber håber.

@frksortseer

1 kommentar:

  1. wow du er uheldig.. med dit helbred.. ved ikke hvor seriøs din blodinfektion er, men minigitis er i hvert fald ikke til at spøge med. havde det som lille. Krydser lige fingre for dig ;) god bedring.

    SvarSlet