søndag den 19. januar 2014

the hunger games - spoiler alert

Hvis du ikke har læst The Hunger Games, dem alle tre, så bør du bladre over dette indlæg, og ikke læse videre.

Jeg er meget vred, og meget skuffet. Jeg har brugt min weekend på at drikke mig fuld, og dernæst på at læse The Hunger Games. Jeg er typen der bliver meget knyttet til bøger, og meget knyttet til karaktererne - og jeg har derfor virkelig svært ved at få læst de sidste 10 sider. Jeg har ikke lyst til at det skal slutte. Og jeg er så fucking vred. Jeg græd da Finnick døde, det var ikke fair og jeg var virkelig blevet vild med ham. Han fortjente det ikke. Men da Prim døde.....jeg var tæt på at kaste bogen tværs gennem lokalet i vrede, og jeg havde nok gjort det hvis det ikke var en bog jeg havde lånt. Hold kæft hvor er det fucking for meget. Personen, som har startet hele lortet, kan sgu da forhelvede ikke dø. Jeg tror aldrig jeg har været så vred på en bog. Og den er næsten slut. 



1 kommentar:

  1. Havde det på præcis samme måde.
    Men hendes reaktion opvejer ligesom det hele.
    Næsten.

    SvarSlet