fredag den 19. april 2013

fredagsstemning

Det er fredag. Sådan en dag hvor man er glad og frisk, for nu er der weekend om lidt, og så kan man slappe af. Medmindre man er mig, selvfølgelig, så er man sur og i dårligt humør. Som enhver anden dag. Og bare lige for at skabe den rette fredagsstemning, får I her en liste over alt det lort jeg kan komme i tanke om:
  • Jeg glemte at tage min p-pille til morgen
  • Jeg er nødt til at tage fucking hjem i aften for at tage den
  • Jeg skulle have sovet hos min kæreste
  • Jeg skulle have hygget til Scenoskop Teaterfestival med de andre frivillige
  • Jeg har officielt ødelagt min p-pille rytme
  • Jeg hader vejret
  • Jeg aner ikke hvilken poetry slam jeg skal optræde med på søndag
  • Jeg sov af helvede til i nat
  • Jeg er uinspireret
  • Jeg har et kæmpe behov for at færdiggøre det digt jeg begyndte på i morges
  • Jeg har langsomt internet på mit gymnasium
  • Jeg kan ikke komme på tumblr
  • Jeg har afsætning
  • Jeg har en vildt dårlig hårdag
  • Jeg har fucking pagehår, hvorfor blev jeg klippet
  • Jeg ligner bæ
  • ugh
God fredag, jo tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar