fredag den 8. november 2013

Ensom fredag aften, helt alene på mit værelse, med stearinlys, indie-musik i mine højtalere, og facebook stalking af mit crush. Hvorfor kan han ikke bare ligge i min seng i stedet for, det her er jo skide besværligt og dumt. Det er faktisk virkelig træls. Det er som om han slet ikke aner at jeg findes, og så skal jeg fange hans opmærksomhed, og jeg føler mig så desperat og mærkelig og irriterende. Men jeg må åbenbart ikke bare sige "du er lækker, jeg er lækker, kys mig tak", selv om jeg virkelig har lyst til det. Jeg hader det her spille-kostbar-lort, og flirte med øjnene og hvad fuck man ellers skal.

Det er dumt og træls, kan man ikke bare kysse? Bare sådan? Skal man virkelig lægge an på folk og være kostbar og sige de rigtige ting og flirte og alt sådan noget? Kan man ikke bare kysse folk og få det overstået?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar