torsdag den 17. april 2014

forstoppede 14årige teenagetøser

Okay, så efter flere ugers totalt overskud, godt humør og smil til fremmede mennesker, er det fandme på tide at jeg bliver godt og grundigt gal. Og så er det endda den mest latterlige ting jeg bliver vred over. For helvede.

Jeg bliver ganske enkelt rasende når der sidder små, snotforvirrede, latterlige pigebørn på internetforums, og ikke laver en fucking skid, andet end at sprede en masse negativ energi. Jeg forstår ikke hvorfor man bruger sin tid på dét - det går simpelthen ud over min forstand. Og nej, vi snakker ikke trolls, vi snakker forstoppede 14årige teenagetøser, der virkelig har et behov for at fortælle folk hvor grimme de er, hvor ligeglade de er med deres gode nyheder, eller hvor fucking spurgt de er. Jeg får spat. Jeg river hårene ud af mit hoved. Jeg bliver så satans frustreret.

Hvad fanden er det for noget, at bruge sin tid på? Fuck hvor er det konstruktivt. "I don't give a shit <3 <3 <3" - NÅ, jamen så skrid dog ud og dyrk noget motion, lav dine lektier, eller drik en kop te med din fucking mor. Hvorfor skal du fortælle mig at du er ligeglad? Hvorfor?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar