mandag den 14. april 2014

noget ukendt

Jeg har mødt
dig
en mand der ikke har travlt
og pludselig
giver alt
mening
musikken
ordene
inspirationen
livet
og verden åbner sig
for mig
gennem dine øjne
jeg ser
farver
udtryk
poesi i hver
eneste
detalje
og tanken om
dig
er dét
der får det hele
til
at hænge sammen
Jeg har mødt
dig
en mand der ikke har travlt
og pludselig føler jeg
at jeg forstår
mig selv
og det at være
i live
får en
helt ny
betydning
min selvopfattelse
vokser med mig
og jeg føler
at livet
er mit
lige til at tage i
hånden
på sidelinjen
står du
og ser det ske
du kender mig
på ingen måde
ligesom jeg
ikke kender dig
så du er sikkert
ikke
klar
over
det
men der sker
en forandring
i mig
og jeg
bryder snart ud af
min puppe
takket være
dig
Jeg har mødt
dig
en mand der ikke har travlt
og pludselig
har du tændt mig
antændt
noget i mig
der brænder
med bittersød intensitet
under min hud
forkuller al tvivl
og efterlader mig
med nysgerrighed
håb
og kærlighed
i lys lue
et helt nyt skær
kastes over mit blik
verden
er lidt smukkere end før
For jeg har mødt
dig
en mand der ikke har travlt
og pludselig
ud af det blå
slapper jeg
fuldstændig
af
sikker på
at dét der skal ske
nok skal ske
Jeg har mødt
dig
en mand der ikke har travlt
og pludselig
har jeg ikke travlt
længere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar