mandag den 28. april 2014

hvem er jeg?

Jeg er sådan en kvinde, der ynder at danse i regnvejr med blomster i mit hår, og læse gamle bøger på solskinsdage. Jeg er sådan en kunstner, der virkelig nyder en varm kop kaffe, og gerne bruger fire timer på en bænk i en park en vinterdag, bare for at observere folk. Jeg er sådan en pige, der bruger penge på sko når jeg er ked af det, frem for at snakke med nogen. Jeg er sådan et menneske, der ser verden for hvad den er; smuk, forskruet, og helt igennem ægte. Jeg er sådan et individ, der dyrker min kvindelighed, bruger min krop, og drikker gratis drinks når jeg er i byen, uden dårlig samvittighed. Jeg er sådan én, der nyder melankolien i ødelagt glas, spildt vin, og skodede cigaretter. Jeg er sådan en type, der er tosset med læbestift og pelsfrakker, korte nederdele og bare bryster om sommeren. Jeg er sådan en person, der tror på karma, og virkelig ikke orker at diskutere med uintelligente mennesker. Jeg er det man vil kalde en livsnyder, en poet, en hykler, en shopaholic, en realist, en kunstner, en DF'er, en egoist, en sortseer - og jeg kan lide det.

1 kommentar: