fredag den 18. april 2014

mit eget kunstneriske verdenshjørne af melankoli: one year later

For et år siden blev en blog skabt. Der blev nok skabt mange nye blogs, men på lige netop den dag, blev der altså skabt noget helt specielt for mit vedkommende - nemlig Bittersød Kanel. Jeg startede bloggen med dette utroligt simple indlæg, der alligevel formår at opsummere bloggen perfekt: mit eget kunstneriske verdenshjørne af melankoli. Et indlæg der senere forvandlede sig til et af mine personlige favorit-slams, nemlig 'hypokonder'.

Jeg skabte Bittersød Kanel, fordi jeg var begyndt at skrive dansk poesi. Jeg har altid skrevet, men kun på engelsk. Da jeg så havde mit første møde med poetry slam i vinterferien 2013, fik jeg øjnene op for at skrive på dansk - og det gik overraskende godt. Faktisk så godt, at jeg savnede et sted, hvor jeg kunne dele min poesi. Et sted hvor jeg kunne dele brudstykker af mig selv og min hverdag med verden, og hvor jeg kunne udfolde mit kreative potentiale. Og det har jeg så sandelig - både jeg og min poesi er vokset, over det sidste år, og dét at kunne dele min poesi (og mit liv) her, har været utrolig befriende, og en vigtig del af udviklingen.

Jeg har haft mine op- og nedture. Mange af dem, endda. Og de vil fortsætte - lige nu er jeg midt i en optur, men alting vender jo på et tidspunkt, og I vil være vidner. Over det sidste år er jeg blevet forlovet, single igen, givet slip på min muse, oplevet poetisk tørke, og for nyligt fundet inspiration et sted jeg aldrig havde drømt om at finde den. Jeg har delt og givet så meget selv, og det er en GAVE at I følger med, og tager imod som I gør. I oktober havde bloggen 675 visninger, og allerede i november steg det til hele fucking 5.406 visninger - for så at stige til 9.210 visninger i december. Det var fuldstændig vanvittigt! Tusind tak for det.

Til at slutte af, vil jeg gerne dele de fem mest læste blogindlæg over det sidste år, med jer:
  1. kæreste søges
  2. sig tillykke
  3. danmarks fremtid - what the fuck?
  4. hvad skal jeg sige?
  5. kæreste søges part ||||
Tak fordi I følger med. Jeg håber I vil fortsætte - for jeg har ingen intention om at stoppe med at blogge, men det er ikke helt det samme uden jer. Så tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar