onsdag den 5. juni 2013

spekulationer

  • Hvorfor har netflix ikke Nynne?
  • Hvorfor holder jeg ikke en pizza slice med skinke i min hånd?
  • Hvorfor skal jeg ikke ligge i luksuscamp på Roskilde?
  • Hvorfor er der intet bacon indenfor fem meters rækkevidde?
  • Hvorfor vokser mine negle så underligt?
  • Hvorfor har man hår på benene, når man alligevel fjerner det?
  • Hvorfor kan folk lide leverpostej?
  • Hvorfor ser min kæreste Sex and the City?
  • Hvorfor er det ubehageligt for øjnene at ligge i bagende sol?
  • Hvorfor er det så svært at blive brun?
  • Hvorfor er der to timer til der kommer Venner på zulu?
  • Hvorfor har min kæreste ondt i nakken?
  • Hvorfor har de skiftet værterne på Lille Nørd?
Så mange spørgsmål, men ingen svar. Det er ikke nemt.

1 kommentar:

  1. Der er intet der slår Jeppe og Maries lillenørd XD

    SvarSlet