søndag den 2. juni 2013

jeg hader...

Piercinger:
  • Min smiley piercing er faldet ud.
  • Jeg har et gabende hul i overmunden, der indikerer at jeg aldrig får smiley igen.
  • Jeg må ikke få ring i næsen.
  • Arret fra en ring i næsen skulle eftersigende ligne en permanent bums (pispispis).
  • Jeg har ikke råd til at blive piercet lige nu.
  • Jeg må ikke kysse hvis jeg får tungepiercing.
  • Jeg kan ikke spise hvis jeg får tungepiercing.
  • Jeg kan ikke bade i 20 dage hvis jeg får navlepiercing.
  • Navlepiercing skulle gøre fucking nas.
  • Tungen hæver herre meget når den bliver piercet.
  • Orale piercinger ødelægger tænderne.
  • Surface piercinger er åbenbart en dum idé (no go til hips piercinger).
  • Jeg må ikke kysse hvis jeg får en oral piercing.
  • Jeg må fucking ikke have sex med en navlepiercing, ffs.
  • Piercinger er fucking dyre hvis de skal laves ordentligt og agahrghf.
  • Jeg må under NUL omstændigheder få septum.
  • Jeg vil alt for gerne have septum.
  • Det er for kedeligt bare at blive piercet i øret.
  • Jeg tror ikke jeg kan få anithelix.
Gider ikke mere. Fuck det. Fuck. Fuck fuck fuck.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar