onsdag den 12. februar 2014

be my valentine?

I anledning af at det er Valentinesday (fuck) om 2 dage, så vil jeg lige smide 14 kærlige facts afsted.
  1. Jeg har aldrig fået roser på valentinesday.
  2. Jeg har aldrig været på date på valentinesday.
  3. Jeg synes valentinesday er lidt overrated, og alligevel ret sødt.
  4. Jeg fik chokolade og smykker til valentinesday sidste år.
  5. Jeg vil hellere putte derhjemme end spise på en fancy restaurant.
  6. Jeg er ikke super romantisk anlagt selv, men elsker det alligevel.
  7. Jeg har aldrig modtaget et valentineskort.
  8. Jeg er faktisk sygt ked af at der aldrig er nogen der har givet mig et valentineskort.
  9. Jeg ville være tilfreds med god sex og intet andet på valentinesday.
  10. Jeg vil virkelig gerne have et valentineskort.
  11. Jeg har aldrig skrevet et godt kærlighedsdigt.
  12. Jeg håber hemmeligt på at der er nogen der gør noget vildt sødt for mig på fredag.
  13. Jeg hader at der er hjerter alle vegne ugen op til valentinesday.
  14. Jeg græder virkelig hvis jeg ikke får et valentineskort i år.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar