tirsdag den 25. februar 2014

defriended

Mit hjerte
falder sammen
i mit bryst
jeg har brug for
at få dig ud
ud af mine tanker
væk fra min startside
der er fyldt med
hjerter
som du burde
sende til mig
men i stedet
sender til alle andre
og jeg får ikke så meget
som
et profilkig
eller en besked

jeg bliver opslugt
af en underlig
fornemmelse af
at du er uendeligt
ligeglad
med mig
når jeg
er alt andet
end ligeglad med dig
"defriend"
hvis bare jeg kunne
undvære
de to
små
opdateringer
jeg ser fra dig
hver dag
men det kan jeg ikke
for det
er det eneste
jeg har tilbage
af indblik i
dit liv
nu hvor jeg
pludselig
ikke måtte være en
del
af det alligevel
og jeg vil langt hellere
have ondt
helt ind i knoglerne
af hjertesorg
på grund af min startside
end se dig forsvinde
lige så hurtigt
som du kom

Ingen kommentarer:

Send en kommentar