lørdag den 15. februar 2014

så mange spørgsmål

Hvorfor er alt i 7/11 så dyrt? Hvorfor er Odense Banegård fuld af lækre fyre? Hvorfor er der ingen lækre fyre der spørger mig om vi skal bolle? Hvorfor er jeg ved at blive forkølet? Hvorfor er det så svært at score en hipster? Hvorfor er det så akavet at løbe ind i en eks der er blevet tyk? Hvorfor går der ikke et tog til Faaborg? Hvorfor spørger folk mig om hvilken bus der går til Risingvej? Hvorfor løber min mobil så hurtigt tør for strøm? Hvorfor er det så dejligt at kysse med sine venner? Hvorfor er der aldrig nogen lækre fyre der sætter sig ved siden af mig i bussen? Hvorfor har jeg ondt i maven af at grine? Hvorfor er 80er pop så godt? Hvorfor er der ikke flere mennesker der går med pels? Hvorfor er jeg tiltrukket af fyre med mange piercinger? Hvorfor glemmer jeg altid at smile til fremmede? Hvorfor får jeg bollehår uden at bolle? Hvorfor er verden så fuld af store spørgsmål?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar