onsdag den 25. december 2013

christmas is over


Så er det overstået. Julen er forbi, og dermed den sidste julesang. Jeg har faktisk tænkt på dette indlæg hele december, fordi sangen Boxing Day er så fantastisk passende, og fordi jeg har glædet mig til at se, hvad december har bragt til mig i år. Og det er præcis det jeg vil fortælle om. Hvad jeg har fået, ikke til jule aften, men i løbet af december.

  • Jeg er kommet tættere på min familie, særligt min mor.
  • Jeg har lært et af mine længere digte udenad.
  • Jeg har fået lidt mere håb for at jeg kan komme igennem min uddannelse.
  • Jeg har mødt mange nye, fantastiske mennesker.
  • Jeg har dyrket mit singleliv, været på dates og haft det sjovt.
  • Jeg har været så fuld at jeg ikke kunne huske noget som helst.
  • Jeg har optrådt til Fynsmesterskaberne i Poetry Slam.
  • Jeg er begyndt at sætte pris på julen som helhed.
  • Jeg er blevet forelsket.
Alt i alt..en meget succesfuld, og faktisk en smule skelsættende, december. For første gang i mit liv har december faktisk været en rar og godhjertet måned. Jeg begynder stille at glæde mig til 2014...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar