fredag den 27. december 2013

the walking dead

Jeg vil fortælle lidt om The Walking Dead, spillet der gemte sig i den mystiske pakke. Jeg har ikke rigtig nået at spille det endnu, fordi jeg har haft travlt med at rydde op på mit værelse og gøre rent og lave makeover, og skrive med min muse. Men nu har jeg absolut intet at lave, så nu installerer det, og jeg gør mig parat til at få hjertestop.

Til jer der ikke aner hvad The Walking Dead er (shame on you), kan jeg så fortælle, at det er den mest fantastiske zombie-franchise nogensinde. Det inkluderer en tegneserie, tv-serie på fire sæsoner, tre bøger, og tre spil (Season One, Season Two og Survival Instinct). Jeg er selv fuldstændig besat af tv-serien, det er en af mine yndlingsserier, og da jeg normalt ikke ser synderligt mange serier - mere film - er det et klart tegn på, at den er virkelig god. jeg har samtidig også læst bøgerne, og så har jeg set Pewdiepies playthrough af Season One - som er det jeg er ved at installere nu. Jeg har med vilje undgået spoilers for Season Two, da jeg hellere selv vil spille det med den "fulde oplevelse", eller hvad man nu kan sige.

The Walking Dead: Season One, er ikke det typiske zombie-spil der fokuserer på action og at slå zombier ihjel. Meget af fokus og sjælen i spillet ligger i karaktererne, og de valg man skal træffe - den historie du bliver trukket igennem i spillet, og de følelser der er involveret. Jeg synes det er et fantastisk spil, ud fra det jeg har set, og jeg glæder mig virkelig meget til at komme i gang med at spille det. Og nu er det færdigt med at installere! Watch out zombies.


1 kommentar:

  1. Skynd dig at spille en masse! Det er så utroligt fantastisk, at jeg ikke kan sætte ord på det! :D

    SvarSlet