fredag den 20. december 2013

fucking jensens bøfhus

Aldrig i mit liv har jeg oplevet noget så fucking forfærdeligt. Min familie og jeg ankommer til Jensens klokken 19, efter juleshopping, godt trætte og med ømme fødder. Vi sidder i cirka tyve minutter, før vi får lejlighed til at bestille. Jeg bestiller en medium rød fitnessbøf, og min far bestiller fire stykker brød som vi kan spise mens vi venter på maden. Vi får brød og vand cirka 19:40. Da klokken er 20:30 hiver min far fat i vores tjener, da vi stadig ikke har fået vores mad, og vi er syge af sult. Tjeneren fortæller os, at vores mad ved en fejl er på hold ude i køkkenet..de er altså ikke gået i gang med at lave det endnu. Hun tilbyder os gratis dessert som dispensation, og siger at maden er klar om et kvarter. En af de andre gæster fortæller os da hun er gået, at der er gratis dessert indtil den 24. december, når man spiser aftensmad på Jensens. Da hun kommer tilbage 20:40, brokker vi os over den dårlige service, og beder om gratis brød mens vi venter på maden, der er yderligere 10 minutter forsinket. Hun siger at hun er nødt til at snakke med sin kollega, og går. Chefen kommer hurtigt ned til os, undskylder og tilbyder os salatbar på hendes regning, mens vi venter på vores mad. Vi får kort efter også en hel kande cola. Cirka 20:50 får vi vores mad, og min bøf er om muligt den mest gennemstegte bøf jeg nogensinde har fået, på trods af at jeg bestilte den medium rød. Jeg gør opmærksom på det, og de går straks i gang med en ny til mig, samt streger mit måltid fra regningen. Kun 15 minutter senere får jeg min bøf, og den er så rød som den skal være.
Åh Jensens..I formår virkelig at fucke op og redde den igen.

1 kommentar:

  1. Det mindede mig om det her...
    http://9gag.com/gag/amXoGV9

    SvarSlet