tirsdag den 31. december 2013

nytårsfortsæt

Jeg ser lidt anderledes på mine nytårsfortsæt. Jeg har selvfølgelig lavet nogen..men ved udgangen af 2014, vil jeg se på, hvor mange af dem jeg har brudt, i stedet for hvor mange af dem der har holdt. Så her er de:

  • Jeg vil ikke blive piercet i ansigtet.
  • Jeg vil være single i halvdelen af 2014 - mindst.
  • Jeg vil ikke blive tattoveret.
  • Jeg vil spille mindre computer.
  • Jeg vil ikke røre alkohol.
  • Jeg vil være ædru på Roskilde Festival.
  • Jeg vil til koncert med Nik og Jay.
  • Jeg vil gå mindre med læbestift.
  • Jeg vil få flere nære venner.
  • Jeg vil blive bedre til at smide ting ud.
  • Jeg vil være mere positiv.
  • Jeg vil læse flere bøger.
  • Jeg vil holde op med at bruge penge på ligegyldige ting.
  • Jeg vil ikke bryde loven.

Så må vi se hvor mange jeg kan bryde.

2 kommentarer: