tirsdag den 24. december 2013

glædelig jul


Så blev det næsten juleaften, gutter, og det er dermed tid til den sidste julesang, som selvfølgelig er min all time favorite: Do They Know It's Christmas? Fordi, wow, den er virkelig..gennemført. Jeg kan slet ikke forklare hvor meget den betyder for mig her til jul, af en eller anden grund. Det er den eneste julesang der virkelig får mig i julestemning, og gør mig i godt humør. Så nu er jeg klar til i aften, klar til at se min familie og bruge så mange timer sammen med dem. Jeg er klar til min mormors lækre julemad, og til at min lille fætter skal rende rundt og larme og lege. Nej, okay, lige det sidste bliver jeg træt bare af at tænke på. Suk. Glædelig jul gutter, og jeg ønsker for jer, at I slipper for larmende børn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar