fredag den 20. december 2013

jeg elsker jul(egaver)

Min far har besluttet, at han gerne give os lidt ekstra gaver, wuh. Så nu går turen til det kære Rosengårdscenter. Haaaallelujah. Så dagens julesang er jo selvfølgelig: Santa Baby.


I den anledning synes jeg, at det er lidt passende, at fortælle jer om hvad der står på min ønskeliste. Bare for hyggens skyld, og fordi at det er juleaften om fucking fire dag (say what?!). Jeg har ønsket mig flotte ting til mit værelse, som jeg er ved at omdekorere. Bl.a. et fåreskindstæppe, duftlys, flippede pudebetræk, en glasflaske, et fucking gardin og lysestager i sølv - som skal være fra en genbrugsforretning. Alt, minus lysestager, er fra H&M HOME og IKEA, fordi hey, jeg kan godt lide billige ting, for så kan jeg få mange flere gaver. Jeg har også ønsket mig et pudebetræk i pels, men det eneste sted jeg kunne finde det var i Magasin, og jeg nægtede at ønske mig noget fra Magasin, så ja. Det får jeg nok ikke. Så har jeg faktisk ønsket mig genbrugstøj, hahaha. Jeg har lavet en fin collage med pænt tøj, og skrevet at folk må lede i genneren hvis de har lyst. Jeg har også ønsket mig tøj fra ASOS og H&M fordi, hey, jeg er en pige, men hey, det er stadig billigt. Men overvej lige hvor flippet det ville være at få genbrugstøj i julegave? Keywords til det tøj jeg har ønsket mig, er noget alla tern, print, velour, denim, slidte jeans, lange strømper, skater-kjoler, plateau sko, store trøjer og cardigans, overalls, læder, frynser, statement smykker, flannel skjorter, blomster, strik. Og så, ja, så har jeg ønsket mig nogle meget retro solbriller, The Really Hungry Student Cookbook (se her), et hvidt cover til min tablet, og The Walking Dead til PC. Fordi, ja, sådan er det bare. Det er nogle flotte solbriller.

Det er sådan cirka det jeg ønsker mig i julegave. Nice, huh?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar