tirsdag den 10. december 2013

jeg hader...

Hverdagsproblemer:
  • Når min kat vækker mig når jeg sover til middag, ved at bide mig i tæerne.
  • Når min computer beslutter sig for at genstarte midt i et spil - no warnings.
  • Når jeg får et epileptisk anfald midt i undervisningen.
  • Når jeg har stået og lavet mad i fire timer, og min far bare siger "det var satme klamt".
  • Når mit hår er fedtet og jeg ikke kan nå at komme i bad om morgenen.
  • Når der ikke er noget godt i køleskabet.
  • Når mine sweatpants er til vask og jeg ikke aner hvad jeg skal tage på når jeg kommer hjem.
  • Når alle mine hyggesokker er til vask.
  • Når jeg ikke aner hvilke sko jeg skal tage på om morgenen, fordi jeg har så mange.
  • Når der ikke er mere chai latte.
  • Når jeg ikke aner hvad fanden jeg skal have med på madpakken.
  • Når jeg ser en sød fyr og jeg automatisk kigger ned, og fortryder det bagefter.
  • Når jeg overanalyserer en samtale i flere timer efter den har fundet sted.
  • Når kaffe er alt for dyrt.
  • Når alle mine bedste venner bor i det mørke Jylland, eller København. Eller fucking Sverige.
  • Når jeg køber et par sko der er for små, og ikke orker at bytte dem.
  • Når min te bliver kold uden jeg lægger mærke til det.
  • Når folk bliver fucking ved med at snakke om min eks kæreste.
  • Når mine venner lige skal minde fremmede personer om alt det lort jeg har lavet.
  • Når jeg smadrer et eller andet, i et vredesudbrud.
  • Når jeg ikke kan finde på flere bandeord....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar