mandag den 2. december 2013

dance a little støvledance


Dagens julesang er altså Støvledance fra The Julekalender. Fordi det er den eneste julekalender jeg rent faktisk gider se. Jeg kan huske sidste år (måske forrige år?), hvor der var en eller anden julekalender med helligånden..juleaften er jeg så tvunget til at se den skide julekalender med min kusine, idet en gammel mand pludselig får lys stående ud fra begge øjne og med dyb stemme siger "jeg er ikke Henning, jeg er helligånden". Jeg knækkede sammen af grin. Jeg kan simpelthen ikke tage det lort seriøst. Jeg hader at bruge hver aften i december på at sidde og glo på en lorteserie på 24 afsnit, hvor man allerede efter første afsnit ved hvad det ender med, og hvad moralen er. For der er altid en morale. Og julekalenderen prøver altid alt for meget på at presse moralen ned over hovedet på mig. Så derfor: The Julekalender, eneste julekalender jeg gider at se.

2 kommentarer:

  1. Hvad så med Jul på Vesterbro? :D

    - Mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også ganske godt! Jeg tror desværre bare jeg har set det for mange gange efterhånden, The Julekalender bliver man til gengæld aldrig træt af.

      Slet