tirsdag den 10. december 2013

forhelvede altså

Jeg har fundet ud af, ved at læse ud fra mine symptomer, at jeg burde have været til lægen for lidt over to uger siden. Har haft hamrende ondt i halsen i godt en måned. Jeg har svært ved at synke, føler jeg har en klump i halsen konstant, min tunge er helt hvid og belagt, jeg har ørepine og stiv nakke, mine lymfeknuder på halsen hæver, jeg har feber der kommer og går, kan næsten ikke åbne munden af smerte (når det er værst), og så føler jeg ikke at jeg kan få vejret.

Hvorfor er der aldrig nogen der har fortalt mig at halsbetændelse er farligt, og man skal gå til lægen, og man skal have medicin og alt muligt lort? Jeg troede det var totalt ufarligt og gik over af sig selv, at man bare skulle drikke en helveds masse te og gå med tørklæde. Men når hverken te eller tørklæde lindrer længere, og man ikke kan synke sit spyt af bar smerte, så er det nok på tide at komme af sted. Tør jeg vente helt til i morgen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar